دینا وب

طراحی وب سایت در قزوین

دینا وب

طراحی وب سایت در قزوین

دینا وب یک شرکت نرم افزاری است که مبنا و اصول کاری خود را حرکت موازی با تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت نرم افزار می داند.شرکت مهندسی دینا وب هم اکنون در حال همکاری با شرکت‌ها و استارتاپ‌های معتبر اروپایی می‌باشد و تلاش می‌نماید تا تجربیات خود در زمینه‌های طراحی و تولید نرم افزار را در اجرای پروژه های‌داخلی به کار گیرد.
https://dinaweb.ir

بایگانی
  • ۰
  • ۰

افزودن محصولات در ووکامرس

woocommerce گزینه‌های مختلفی برای فروش کالای دیجیتال و فیزیکی دارد. در داشبورد، روی گزینه محصولات و سپس «افزودن محصولات» کلیک کنید. یک نسخه جدید از ویرایشگر اصلی وردپرس باز می‌شود که شامل ابزارهای ووکامرس برای افزودن تصاویر و توضیحات محصول از قبیل سایز، رنگ و قیمت هم می‌شود. اطلاعات محصول همیشه می‌تواند ویرایش شود و خود محصولات هم در هر زمان می‌توانند حذف شوند.

مزایا و معایب ووکامرس چیست؟

دسترسی به قالب‌های متنوع

بیشتر قالب‌های وردپرس نیز با ووکامرس هماهنگ شده‌اند و امکان استفاده از آنها را در فروشگاه و سایت وردپرسی خود خواهید داشت.

دارای افزونه‌های متعدد برای توسعه فروشگاه

برای اضافه کردن برخی از امکانات پیشرفته‌تر و اضافی برای فروشگاه ووکامرس به افزونه‌های مخصوص فروشگاه اینترنتی نیاز پیدا خواهید کرد. اکثر این افزونه‌ها رایگان هستند.

استفاده ساده و رایگان

نصب ووکامرس روی سایت وردپرسی، تنها با چند کلیک انجام می‌گیرد، که باید اطلاعات فروشگاه خود را در آن وارد کنید. همچنین رایگان بود ووکامرس مهمترین مزیت آن است. بدون نیاز به پرداخت هزینه می‌توانید به راحتی آن را دانلود و استفاده کنید.

دارای سئو عالی

سئوی بالای وردپرس و رابطه خوبی که با موتورهای جستجو دارد باعث شده است، که استفاده از آن زیاد مورد توجه قرار گیرد.

مشکلات موجود با افزونه‌ها

برای داشتن سایت فروشگاهی دلخواه با امکانات بالا، قطعا به افزونه‌هایی نیاز پیدا می‌کنید. اما دست‌تان کاملا باز نیست که از هر تعداد افزونه استفاده کنید. چون گاهی این افزونه‌ها هم‌خوانی ندارند و با هم دچار مشکل می‌شوند. برای رفع این مشکل باید هزینه‌ای صرف کنید به‌علاوه اینکه، بروز این مشکل احتمالا روی سرعت سایت‌تان هم تاثیر می‌گذارد.

سرعت پایین سایت فروشگاهی

بزرگ‌ترین ایراد استفاده از ووکامرس برای سایت فروشگاهی، کند شدن سرعت سایت‌ است. زیرا قالب‌ها و افزونه‌های مورد استفاده در سایت، ترجمه شدۀ نسخه زبان اصلی هستند به همین جهت برای سرعت اینترنت ایران مناسب نیستند؛ بنابراین استفاده از آن‌ها سرعت سایت را کند می‌کند.

نداشتن پشتیبان تخصصی

وردپرس با نصب افزونه، قالب یا آپدیت شدن گاهی دچار مشکل می‌‌شود؛ بنابراین در جریان کار، برای حل مشکلات احتمالی، قطعا به یک پشتیبان همیشگی نیاز است. اما متاسفانه ووکامرس برای فارسی زبان‌ها پشتیبان تخصصی ندارد.

شرکت طراحی سایت در قزوین دیناوب، به صورت حرفه ای اقدام به ساخت و طراحی فروشگاه اینترنتی با امکانات پیشرفته جهت ارائه و فروش آنلاین محصولات و خدمات تمامی کسب و کارها می نماید. دیناوب همچنین کلیه خدمات تولید محتوا، سئو و بهینه سازی سایت را جهت افزایش بازدید سایت شما ارائه می دهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی