دینا وب

طراحی وب سایت در قزوین

دینا وب

طراحی وب سایت در قزوین

دینا وب یک شرکت نرم افزاری است که مبنا و اصول کاری خود را حرکت موازی با تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت نرم افزار می داند.شرکت مهندسی دینا وب هم اکنون در حال همکاری با شرکت‌ها و استارتاپ‌های معتبر اروپایی می‌باشد و تلاش می‌نماید تا تجربیات خود در زمینه‌های طراحی و تولید نرم افزار را در اجرای پروژه های‌داخلی به کار گیرد.
https://dinaweb.ir

بایگانی

۳۵ مطلب در دی ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه ورود به دنیای اینترنت بخصوص برای افراد ، شرکت ها و کسب و کارهای مختلف به موضوعی مهم بدل شده است، این اهمیت از این بابت میباشد که نادیده گرفتن فضای مجازی برابر است با صرف نظر کردن از فرصت های بیشماری که توسط این ابزار در اختیار افراد ، شرکت ها و صاحبان مشاغل قرار گرفته شده است.

 

رشد کسب و کارهای اینترنتی و استفاده بیشتر افراد از اینترنت سبب شده ،اینترنت و فضای مجازی به عنوان بزرگترین ابزار بازاریابی در طول تاریخ بشر شناخته شود و مطمنا این ویژگی برای هر کسب و کاری که به دنبال رشد و توسعه باشد مورد توجه خواهد بود.

طراحی سایت مهمترین و شاید اولین قدم برای ورود به دنیای اینترنت محسوب شود. وب سایتی که برای کسب و کار و نام تجاری خود طراحی می کنید مانند یک پایگاه مرکزی در اینترنت عمل می کند که دیگر فعالیت های مرتبط با فضای مجازی در هماهنگی با آن هستند.

در اکثر مواقع اولین چیزی که افراد از شما و سازمان شما می بینند، وب سایت شماست و اگر بتوانید روی مخاطب خود تاثیر مطلوبی بگذارید و یک تجربه کاربری حرفه ای را برای او به ارمغان بیاورید ، میتوانید امید داشته باشید که آن فرد ابتدا به یک مشتری بالقوه و نهایتا تبدیل به یک مشتری واقعی و وفادار به برند و محصولات شما شود. این وفاداری به برند نتیجه این است که وب سایت شما یک تصویر مناسب از با کیفیت بودن محصول و یا ارزش خدمات به مخاطب ارائه دهد در غیر این صورت باید انتظار داشته باشید که آنها برای دریافت خدمات و کالا به رقیبانتان رجوع کنند.

اگر به اهمیت موضوع حضور در فضای اینترنتی پی برده باشید مطمنا به سراغ شرکت هایی خواهید رفت که به صورت تخصصی و حرفه ای کارهای مربوط به طراحی وب سایت را انجام می دهند. در این مطلب از وبلاگ دینا وب قصد داریم به ویژگی های کلیدی که یک شرکت طراحی وب سایت باید دارا باشد را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید به راحتی شرکت مناسب برای ورود به دنیای اینترنت را انتخاب کنید.

ویژگی کلیدی اول ) نیاز سنجی و طراحی اختصاصی

طراحی وب سایت هر کسب و کاری متناسب با حوزه کاری آن کسب و کار، امکانات و نیازمندی های مختص به خود را دارد به همین علت شرکت هایی که به صورت تخصصی و حرفه ای به طراحی وب سایت مشغول هستند باید نیاز سنجی های لازم برای کسب بهترین نتیجه از حضور در فضای اینترنت را انجام دهند. در واقع وب سایت شما یک نمایی کلی از سازمان، شرکت و حتی خود شما محسوب میشودو مانند یک دفتر کار یا فروشگاه می باشد که ۲۴ ساعت شبانه روز در ۷ روز هفته در حال خدمات رسانی به کاربران شما می باشد. بنابراین در انتخاب شرکت مناسب برای طراحی وب سایت تان به این نکته دقت داشته باشید .

این توجه به نیازها باید علاوه بر موضوع طراحی در سایر بخش های انجام پروژه شما از جمله سئو و بهینه سازی نیز اعمال شود تا در نهایت بتوانید وب سایتی داشته باشید که در کنار زیبایی ظاهری برای بازدید کننده (یا مشتری ) کاربردی نیز باشد.

ویژگی کلیدی دوم ) سئو و آنلاین مارکتینگ

مغازه‌ای مدرن و شیک که جدیدترین و بهترین محصولات را با نازل‌ترین قیمت در بیابانی خشک‌وخالی عرضه میکند را تصور کنید.آیا این مغازه توسط کسی دیده می‌شود؟ آیا در طول روزهای سال امکان دارد یک مشتری داشته باشد؟ جواب به‌ احتمال‌ زیاد نه است یا احتمال آن بسیار کم است.

شرکت طراحی وب سایت انتخابی شما باید این موضوع را درک کرده باشد که زمانی یک وب سایت میتواند به اهداف مشخص خود در بازاریابی برسد که دیده شود و این دیده شدن با تمهیداتی که برای امور بهینه سازی و سئو سایت شما انجام میشود، امکان پذیر است.

قرار گرفتن در صفحه اول گوگل مزایای زیادی دارد که یکی از آن‌ها شناخته شدن سریع‌تر کسب‌وکارمان است اما دست یافتن به این موضع به فاکتور های زیادی نیاز دارد که بسیاری از آنها ارتباط مستقیمی به اصول کدنویسی وب سایت شما دارد. گاها شرکت های طراحی وب سایت برای جلب نظر کارفرمایان یک وب سایت پر زرق و برق و با جلوه های بصری هیجان انگیز را ارائه میدهند که نتیجه آن نداشتن حتی پایه ای ترین اصول سئو خواهد بود. توجه داشته باشید که وب سایت شما باید حد تعادلی بین زیبایی و کارایی ایجاد کند بنابراین شرکت هایی که بدون دانش فنی کافی در حوزه سئو فقط به ظاهر یک وب سایت توجه میکنند عموما گزینه های مناسبی برای بهبود وضعیت کسب و کار شما محسوب نمی شوند.

ویژگی کلیدی سوم )  قیمت طراحی سایت

طراحی وب سایت با توجه به نیازهای کارفرما و ویژگی های مد نظر قیمت متفاوتی را خواهد داشت البته فاکتوری برای تشخیص قیمت مناسب وجود خواهد داشت از قبیل کیفیت ظاهری در طراحی ، کیفیت کد نویسی و بهینه بودن الگوریتم ها و … همگی در قیمت نهایی طراحی وب سایت تاثیرگذار خواهند بود. با توجه به کلاهبرداری های بی شمار انجام شده در این حوزه لازم است بدانید که باید نسبت به شرکت هایی که نرخ طراحی وب سایت اختصاصی را کمتر از ۱ میلیون تومان دارند، با حساسیت بیشتری رفتار کرد.

یکی از دلایل قیمت بالای طراحی حرفه ای سایت بکارگیری افراد متخصص ، طراحان گرافیکی با تجربه و برنامه نویسان متخصص میباشد. افرادی که با دانش و تجربه زیادی که دارند می دانند یک وب سایت باید چگونه طراحی شود تا مخاطب را به خود جذب نمایند و مخاطب را برای خدمات و محصولات مورد نیازش راهنمایی کنند.

در طراحی وب سایت خودتان به این موضوع دقت داشته باشید که هیچ ارزانی بی علت نیست ، بنابراین شرکت هایی که از عباراتی چون طراحی باکیفیت، تحویل سریع، پشتیبانی ۲۴ ساعته و…  با قیمت پایین استفاده می کنند نمیتواند گزینه های قابل قبولی برای انجام پروژه شما باشند.

  • دینا وب طراحی سایت در قزوین
  • ۰
  • ۰

وجه تمایز دیناوب به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در قزوین :

۱- دیناوب قبل از عقد قرارداد و شروع به طراحی سایت، جلسات حضوری برگزار کرده و مشاوره های رایگان را در این زمینه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

۲- در طول اجرای پروژه و در هر فاز اجرایی، پروژه با دریافت و اعمال نقطه نظرات شما طراحی می شود.

۳- طراحی زیبا، خلاقانه و مطابق نیاز های کارفرما

۴- قیمت بهینه نسبت به محصول دریافتی در مقایسه با سایر رقبا

۵- ارائه زمانبندی دقیق به کارفرما و تحویل یر موعد مقرر

۶- طراحی سایت به صورت واکنشگرا (رسپانسیو)

۷- طراحی مطابق با استانداردهای سئو

۸- امکان برنامه نویسی اختصاصی با ارائه سورس کد

۹- تجربه کاری بالا در انجام پروژه های طراحی سایت

۱۰- ارائه سرویس های افزایش فروش کسب و کارهای اینترنتی

۱۱- برندسازی و بهینه‌ سازی کسب و کارهای آنلاین

۱۲- تضمین عملکرد صحیح کلیه امکانات و سایت تحویلی

۱۳- نیروی پشتیبان اختصاصی

  • دینا وب طراحی سایت در قزوین
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت در قزوین :

استان قزوین به دلیل دارا بودن شهرک های صنعتی متعدد و استقرار مجموعه های از واحدهای صنعتی، یکی از قطب‌ های اقتصادی و صنعتی کشور محسوب می شود. تمامی این واحدهای صنعتی برای مطرح کردن خدمات، کالاها و ویژگی های کاری خود به سایت نیاز دارند زیرا این مسئله در میزان فروش و رضایت مندی مشتریان کاملاً تاثیرگذار خواهد بود. در گذشته برای شروع و گسترش یک شغل افراد باید در یک جای مناسب و با هزینه بالا، نوع کار و محصولات خود را به مشتریان معرفی می کردند، اما در سیستم کسب و کار جدید ورود به اینترنت و معرفی و عرضه محصولات بر بستر وب امری جدایی ناپذیر است. داشتن یک سایت متناسب با کسب و کار، نکته مهمی است که باید در طراحی وب سایت مد نظر قرار بگیرد. پس بهتر است برای طراحی وب سایت خود از متخصصین در این زمینه استفاده نمائید.

ضرورت طراحی سایت در قزوین برای شرکت ها :

  • کسب مشتریان بالقوه :

با توجه به افزایش کاربرانی که از اینترنت کالا و خدمات مورد نیاز خود را جستجو می نمایند ساخت سایت برای شرکت ها امری ضروری شده است
و در صورتی که شرکت ها از این حوزه غافل بمانند مشتریان فراوانی را از دست خواهند داد.

  • باعث اعتبار بخشیدن به سایت می شود :

امروزه داشتن یک سایت معتبر و متفاوت به عنوان گواهی بر کیفیت و موفقیت یک تجارت محسوب می شود.
امروزه اعتبار وب سایت ها از سمت مخاطبان و حتی رقیب ها به عنوان معیار و ملاکی برای قضاوت عملکرد و پیش بینی روند پیشرفت کاری دیگران در نظر گرفته می شود.

  • بازاریابی آسان تر :

یک شرکت پس از ایجاد و شروع به فعالیت، نیازمند بازاریابی و تبلیغات برای معرفی خود می باشد.
همانطور که سایت ها در بستر اینترنت فعالیت می کنند، بازاریابی آنها هم در اینترنت صورت می گیرد که به آن بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی دیجیتال می گویند.
بازاریابی اینترنتی از لحاظ هزینه ای پایین تر و کارایی قابل توجهی دارد.
یکی از روش های بازاریابی اینترنتی، سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد که بیشترین کارایی را دارد.

  • فروش و درآمد بیشتر :

با داشتن یک سایت، فروش شما دیگر به مشتریانی که به صورت حضوری به شما مراجعه می کنند محدود نمی شود
از این رو با افزایش تعداد مشتریان درآمد شما نیز اقزایش خواهد یافت.

  • محدود نشدن به یک منطقه جغرافیایی :

یکی از ویژگی های مهم سایت برای صاحبین مشاغل این است که باعث می شود شرکت ها در سطح جهانی دیده شوند
و در تمام نقاط کشور و حتی در خارج از کشور قابل دسترسی می باشد.

  • خدمات رسانی به مشتریان به صورت تمام وقت :

از طریق سایت شرکت ها می توانند هر زمان و هر جا که بخواهند به اطلاعات مشتریان خود دسترسی داشته و به آنها خدمت رسانی کنند.
وب سایت یک نوع اطلاع رسانی ۲۴ ساعته است و محدود به ساعت اداری نیست.

شرکت طراحی سایت در قزوین

از آنجایی که قزوین یک شهر کاملاً صنعتی است، نیاز به استفاده از روش های نوین تبلیغاتی دارد. اما انتخاب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در قزوین بسیار مهم است زیرا داشتن یک وب سایت فعال و سریع با گرافیک متناسب و بهینه از ضروریات کار شرکت هاست. همچنین طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی یک پروسه منظم و برنامه ریزی شده است و برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید ریزه کاری های فراوانی رعایت شوند تا یک وب سایت کاربر پسند حاصل شود. یک شرکت طراحی سایت باید با بکارگیری بهترین متد و روش های برنامه نویسی شما را به اهداف اینترنتی خود نزدیک تر کند.

برای طراحی سایت در قزوین چه اقداماتی باید انجام شود؟

۱- انتخاب نام مناسب برای سایت خود و ثبت نام سایت (ثبت دامنه) :

هر وب سایتی نیاز به آدرسی دارد که به آن دامنه گفته می شود به عنوان مثال آدرس سایت شرکت طراحی سایت دینا وب در قزوین www.dinaweb.ir می باشد
و در حقیقت دامنه به همین آدرس گفته می شود. برای ثبت دامنه خود می توانید این کار را از طریق شرکت های طراحی سایت در قزوین انجام دهید.

۲- گرفتن فضای کافی برای قرار دادن اطلاعات خود در شبکه جهانی اینترنت‌ (هاست) :

هر دامنه نیاز به فضایی دارد که فایل های سایت طراحی شده می بایست در آن بارگذاری گردند و به این فضا هاست گفته می شود.
هاست به زبان ساده فضایی از کامپیوتر سرور می باشد که مسئولیت نگهداری فایل های وب سایت شما را دارد و دامنه بر روی آن پارک می گردد و در نتیجه وب سایت شما راه اندازی می گردد.

۳- گرافیک سایت و طراحی قالب مورد نظر برای صفحات سایت خود :

می توان قالب وب سایت را از پایه توسط طراح و گرافیست وب سایت پیاده سازی نمود که در این روش قبل از پیاده سازی سایت جلسه ای با کارفرما برگزار می گردد
و کارفرما درخواست های خود در مورد قالب وب سایت نظیر رنگ بندی و مکان قرار گیری آیتم ها را به طراح وب سایت می دهد و یا می توان از قالب های آماده رایگان استفاده کرد.

۴- برنامه نویسی صفحات :

یک زبان برنامه نویسی سمت کاربر می باشد که بر روی مرورگر کاربر اجرا می گردد و نحوه نمایش وب سایت را کنترل می نماید مثل HTML و CSS و زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت و …. و یک زبان برنامه نویسی سمت سرور داریم که بر روی سرور اجرا می گردد و پس از انجام فرآیندهای لازم به صورت HTML و CSS و همچنین جاوا اسکریپت به مرورگر کاربر ارسال می گردد. PHP ، ASP.NET ، JAVA and JSP از این دست زبان های برنامه نویسی هستند.

۵- طراحی بانک اطلاعاتی (در صورت نیاز) :

بانک های اطلاعاتی مسئول نگهداری اطلاعات برای استفاده در زبان های سمت سرور می باشند که بانک های اطلاعاتی مختلفی نظیر MYSQL ، MSSQL و همچنین ORACLE و سایر موارد وجود دارند.

شرکت طراحی سایت در قزوین دینا وب :

شرکت دیناوب به عنوان یک شرکت رسمی در زمینه وب ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی انواع سایت های شرکتی و فروشگاهی، طراحی پرتال های کاربری و اداری و … در قزوین می باشد. صاحبان مشاغل در قزوین می توانند با پرداخت هزینه ای معقول وب سایتی عالی با رعایت قوانین سئو در اختیار داشته باشند و به کسب و کار خود رونق بهتری دهند.

دیناوب با بهره گیری از تیمی توانمند در حوضه طراحی سایت ارزان در قزوین فعالیت می نماید و به شما کمک می کند تا بهترین و به صرفه ترین روش را برای ورود به فضای مجازی انتخاب کنید، چگونه سرویس های خود را انتخاب کنید تا گرفتار تحریم ها یا موارد دیگر نشوید، چه دامنه ای را انتخاب کنید و اینکه چگونه وب سایت خود را به روز رسانی کنید.

در دیناوب کلیه امور مربوط به طراحی سایت در قزوین از برگزاری جلسات اولیه گرفته تا طراحی و نهایی کردن صفحات، از نظر گرافیک و کارآمدی و سپس ورود به مرحله بهره برداری و پشتیبانی از سایت، همگی توسط نیروهای متخصص انجام می شود.

روند طراحی سایت در قزوین توسط دیناوب :

در ابتدا شرکت ها باید پیش از طراحی سایت، اطلاعات خوبی در مورد ماژول ها و امکانات مورد نیاز خود بدست آورند تا بهتر بتوانند در سفارش طراحی سایت موفق شوند.

دیناوب برای طراحی سایت در قزوین ابتدا اقدام به استخراج نیازمندی های پروژه می کند. اینکه سایت قرار است چه امکاناتی ارائه کند و چه نیازهایی را از کاربر برطرف سازد. بعد از نیازسنجی و دریافت درخواست های کارفرما، تیم فنی محتوای گردآوری شده را بررسی و تحلیل کرده و بهترین راه را برای ارائه آن ها در سایت پیشنهاد می کند. این محتوا می تواند شامل متن، تصاویر، لوگوی تجاری، اطلاعات تماس، متن درباره ما، لیست و نمونه محصولات، خدمات، رنگ سازمانی و… باشد.

پس از بررسی محتوا یک طرح اولیه از سایت ساخته می شود. در این مرحله از تمامی صفحات سایت مانند صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما، بلاگ و کلیه بخش های دیگر وبسایت، طراحی اولیه ای صورت گرفته و آنچه قرار است کاربر ببیند به تصویر کشیده می شود. سپس مدیر پروژه و کافرما روی این نمونه ها به توافق رسیده و مرحله اصلی طراحی آغاز می شود.

پس از تأیید طرح اولیه، قالب اصلی سایت طراحی می شود و بعد از آن روند برنامه نویسی آغاز می شود. برنامه نویسان دیناوب توجه اصولی به کاربرپسند بودن UI و فراهم شدن بهترین UX دارند که باعث شده تا خروجی وبسایت ها همواره در بروزترین و بهینه ترین حالت ممکن باشند.

پس از اتمام کدنویسی، اطلاعات اولیه سایت وارد می شوند. سپس سایت به مرحله تست می رود و در صورت لزوم تغییرات جدید اعمال می شود. در انتها پس از اتمام کار سایت به مشتری تحویل داده شده و آموزش کار با پنل سایت نیز در اختیار او قرار داده می شود.

تعرفه طراحی سایت در قزوین :

تعرفه طراحی سایت در قزوین وابسته به امکانات مورد نیاز مشتری می باشد و بسته به فاکتورهای بسیاری نظیر دامنه، هاستینگ، امکانات وب سایت نیز متغیر است. به طور مثال هزینه طراحی یک سایت به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل به همراه درج مطالب وب سایت بالاتر خواهد بود.

  • دینا وب طراحی سایت در قزوین
  • ۰
  • ۰

قیمت طراحی سایت در قزوین

تعرفه و قیمت طراحی سایت در قزوین نرخ معینی ندارد زیرا طراحی سایت یک کار پروژه ای محسوب می شود و بر اساس خواسته و نیازهای کارفرما صورت می پذیرد به همین دلیل به طور کلی نمی توان تعرفه ثابتی برای آن در نظر گرفت.

هر شرکت طراحی سایت در قزوین براساس عوامل مختلفی قیمت طراحی سایت های خود را تعیین می کند. اما باید بدانید که قیمت بالا برای این کار همیشه به معنای کیفیت بالا نیست اما همانطور که واضح است قیمت طراحی سایت حرفه ای ارزان نخواهد بود.

قبل از تعیین قیمت طراحی سایت باید نوع وبسایت و اینکه چه انتظاراتی از سایت خود دارید مشخص شود. در چنین حالتی مشخص می شود که شما به یک سایت شخصی، سایت خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاهی و یا … نیاز دارید. سپس با تعیین قابلیت هایی که می خواهید بازه قیمت طراحی سایت مشخص خواهد شد. هرچه میزان قابلیت های اضافه شده بیشتر باشد هزینه طراحی نیز بیشتر می شود. یک وب سایت ارزان صفحات و ویژگی های کمتری دارد، در حالی که یک وبسایت گران صفحات بیشتری داشته و استانداردها و ویژگی های طراحی وب بهتری دارد.

قیمت طراحی انواع سایت ها

تعداد دسته بندی سایت ها زیاد است اما به طور کلی می توان آنها را به سه دسته تقسیم کرد: سایت های شخصی، سایت های شرکتی و سایت های فروشگاهی

سایت های شخصی

سایت های شخصی برای معرفی فردی مشخص ایجاد می‌ شوند. این سایت ها به چند منظور طراحی می شوند. مثلاً بسیاری از افراد از آن برای انتشار مقالات و نظریات خود در زمینه شغلی شان استفاده می کنند و از طریق آن کسب و کار می کنند و یا افراد سرشناس که می خواهند پایگاهی خبری برای طرافداران خود ایجاد کنند، برخی دیگر برای ایجاد یک رزومه دیجیتال و … در نهایت طراحی یک وب سایت شخصی می تواند کمک به سزایی در پیشرفت کسب و کار داشته باشد. سایت های شخصی معمولاً ساده بوده و به ویژگی ها و قابلیت های خاصی نیاز ندارند از این رو هزینه طراحی سایت شخصی نسبت به دیگر سایت ها ارزانتر است.

سایت های شرکتی

سایت های شرکتی طیف گسترده ای از مشاغل را شامل می شوند. سایت‌ های شرکتی معمولاً برای ارائه نمونه محصولات و خدمات استفاده می‌ شوند. در این سایت‌ های هدف فروش محصولات و خدمات نیست و صرفاً به معرفی آنها پرداخته می‌ شود. به همین جهت اتصال به درگاه بانکی جزو امکانات سایت‌ های شرکتی نمی‌ باشد. در سایت‌ های شرکتی معرفی خدمات و محصولات و نمونه کارها و گالری دیده می‌ شود. یکی از قسمت‌ های مهم سایت‌ های شرکتی بخش “درباره ما” بوده که رزومه شرکت در آن قرار می‌ گیرد. شرکت‌ ها می‌ توانند براساس نیازهای خود امکانات و قابلیت هایی را به سایت اضافه کنند. با توجه به قابلیت های انتخابی هزینه طراحی سایت شرکتی می تواند افزایش یابد.

سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی از سایت شرکتی متفاوت است. سایت های فروشگاهی پیچیدگی زیادی در طراحی دارند و از این رو زمان زیادی برای طراحی آنها لازم است. سایت‌ های فروشگاهی تقریباً کاملترین نوع سایت می‌ باشند که به غیر از امکانات استاندارد مانند گالری محصولات و خدمات، درباره ما، تماس با ما و اخبار، امکان اتصال به درگاه بانکی را داشته و می‌ توان به فروش محصولات و خدمات پرداخت. همچنین مشتریان بر حسب نیازهای خود می‌ توانند از خدمات خاصی مثل باشگاه مشتریان، قیمت خط خورده و تخفیف و غیره استفاده کنند. به همین جهت هزینه طراحی سایت فروشگاهی به مراتب از دیگر سایت بیشتر خواهد بود.

عوامل مؤثر بر قیمت طراحی سایت در قزوین

قیمت طراحی سایت در قزوین به عواملی چون تجربه طراح رابط کاربری،‌ بررسی تجربه کاربری، رعایت استانداردهای کدنویسی و بهینه بودن سایت و … بستگی دارد. در واقع نهایتاً نیازها و ترجیحات شماست که هزینه طراحی سایت را تعیین می کند. قیمت گذاری طراحی وب بر مبنای اجزای تشکیل دهنده سایت است. دامنه، هاست، اشتراک پلتفرم و تم ضروری هستند، در حالی که SEO ،Multimedia و یکپارچه سازی پایگاه داده غیر ضروری و قابل اضافه شدن هستند.
عواملی که باعث افزایش قیمت طراحی سایت می شوند عبارتند از :

اندازه سایت

اندازه وب سایت شما نقش مهمی در قیمت گذاری طراحی سایت دارد. اگر قصد دارید یک سایت بزرگ ایجاد کنید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. زیرا این به زمان و کار بیشتری برای توسعه، ساخت و راه اندازی سایت با قابلیت های پیشرفته نیاز دارد مانند فروشگاه های تجارت الکترونیکی. در اغلب موارد، شرکت های طراحی سایت اندازه وب سایت شما را براساس تعداد صفحات تعیین می کنند.

استایل سایت

سبک وب سایت ها بسیار متفاوت است، به همین دلیل است که سبک سایت مورد نظر شما قیمت گذاری وب سایت شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت لوکس هستید، احتمالا می خواهید یک وب سایت با کیفیت بالا ایجاد کنید که نه تنها برند شما بلکه همچنین کیفیت محصول یا خدمات شما را منتقل کند. در بیشتر موارد، به دلیل مقدار طراحی و کار مورد نیاز، هزینه طرحی سایت بیشتر می شود.

مهم نیست که شما به دنبال چه نوع سبکی هستید، از ساده تا پیشرفته، مهم است که شرکت یک وبسایت را ایجاد کند که برند شما را به تصویر بکشد، همچنین یک تجربه بصری و یکپارچه برای خریداران ارائه دهد.

سئو سایت

با استفاده از سئو سایت، وب سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو برای کلید واژه تعیین شده رتبه بندی می شود. به عنوان مثال، اگر سایت شما در اولین صفحه نتایج جستجو برای کلمه کلیدی، “طراحی سایت در قزوین” ظاهر شود، در فروش شرکت تأثیر بسزایی می گذارد.

طراحی وب سایت همراه با ارائه خدمات سئو می تواند هزینه های طراحی وب را افزایش دهد. قیمت این سرویس به طور کلی براساس تعداد کلمات کلیدی مورد نظر شما مشخص می شود. به عنوان مثال، بهینه سازی و رتبه بندی ۱۵۰ کلمه کلیدی از ۳۰ کلمه کلیدی بیشتر هزینه دارد.

اگر می خواهید به بهترین نحو در طراحی وب سایت خود سرمایه گذاری کنید، افزودن خدمات SEO انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. قرارگیری در اولین صفحه نتایج جستجو، درآمد شما را افزایش خواهد داد. چرا؟ زیرا شما برای کلمات کلیدی مرتبط به مخاطبان هدف و کسب و کار خود رتبه می گیرید. علاوه بر این، ۷۵ درصد کاربران در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارند. آنها روی صفحه دو، سه یا چهار صفحه نتایج جستجو کلیک نمی کنند، در واقع کسب و کار شما باید در صفحه اول ظاهر شود تا موفق شود.

طراحی ریسپانسیو

با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد از ترافیک اینترنت در جهان از تلفن های همراه ناشی می شود، ضروری است که وبسایت شما دارای یک طراحی مناسب برای موبایل یا دارای طراحی ریسپانسیو باشد. اگر نه، شرکت شما خطر از دست دادن اعتبار و مشتریان ارزشمند را دارد.

چرا؟ یک سایت ریسپانسیو، نظر بیش از ۶۰ درصد از کاربران را بهبود می بخشد. این نیز باعث می شود تقریباً ۷۰ درصد کاربران با احتمال بیشتری به مشتری شما تبدیل شوند. اینها کاربرانی هستند که شما نمیخواهید آنها را به رقیب خود بدهید بنابراین باید برای یک طراحی ریسپانسیو سرمایه گذاری کنید.

اگر بخواهید یک وب سایت مناسب برای نسخه موبایل ایجاد کنید که جدا از نسخه دسکتاپ شما باشد، هزینه بالایی دربر خواهد داشت. یک جایگزین مقرون به صرفه برای این گزینه وجود دارد که همان طراحی ریسپانسیو است. با طراحی ریسپانسیو یا پویا، شما وب سایت خود را به گونه ای توسعه می دهید که موجب سازگاری سایت با هر دستگاهی می شود و باعث می شود سایت شما به صورت یکپارچه بر روی تلفن، تبلت و دسکتاپ قابل مشاهده باشد.

CMS اختصاصی

یکپارچه سازی یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی (CMS)، مانند وردپرس، به وب سایت شما می تواند هزینه طراحی سایت را افزایش دهد. این هزینه بسته به اندازه شرکت و نیازهای خاص شما متغیر است.

طراحی گرافیک اختصاصی

در صورتی که نظر کارفرما بر این باشد که سایت بر پایه قالب های از پیش طراحی شده طراحی نگردد، قالب به صورت اختصاصی پیاده سازی می شود. کارفرما نیازهای گرافیکی خود را اعلام می نماید و طراح بر اساس نیازهای اعلام شده قالب را پیاده سازی کرده و کارفرما می تواند پس از طراحی قالب آن را ویرایش نماید تا قالب مورد نظر مطابق با سلیقه اش باشد.

قابلیت تجارت الکترونیک

برای فروشگاه های تجارت الکترونیکی، لازم است که یک سایتی را راه اندازی کنند که بتواند سفارشات را با دقت پذیرفته و پردازش کند. قیمت های عملکرد تجارت الکترونیکی نیز متغیر هستند. مانند CMS، هزینه این سرویس بستگی به اندازه و نیازهای شرکت شما دارد.

یکپارچه سازی پایگاه داده

فروشگاه های تجارت الکترونیک همچنین باید خدمات یکپارچه سازی پایگاه داده را به پروژه طراحی وب خود اضافه کنند. این سرویس دسترسی سایت شما به پایگاه داده را برای دستیابی به اطلاعات محصولات، اطلاعات حمل و نقل و غیره فراهم می کند.

اضافه نمودن زبان جدید به سایت

در صورت افزوده شدن هر زبان دیگری به سایت، مبلغی به هزینه کل افزوده خواهد شد.

قیمت طراحی سایت در قزوین توسط دینا وب

دینا وب یکی از برجسته ترین شرکت های طراحی سایت در قزوین می باشد که انواع خدمات طراحی سایت شخصی، شرکتی و فروشگاهی را ارائه می نماید. هزینه طراحی سایت شخصی در این شرکت از ۸۰۰ هزار تومان و هزینه طراحی سایت شرکتی از ۱.۵ تا ۲.۵ میلیون تومان و هزینه طراحی سایت فروشگاهی از ۳ میلیون تومان آغاز می شود. این هزینه ها می تواند با توجه به میزان قابلیت های درخواستی شما افزایش یابد. طراحی سایت با استفاده از قالب ها و CMS های آماده به مراتب ارزان تر از طراحی سایت با CMS اختصاصی است. اگر چه دینا وب برای طراحی سایت با قالب آماده تنها از قالب های لایسنس دار و بهینه شده استفاده می کند.

  • دینا وب طراحی سایت در قزوین
  • ۰
  • ۰

دلایل اهمیت سئو برای کسب و کارها :

بسیاری از کسب و کارها می‌ دانند که به seo به خاطر ویژگی‌ های دیجیتال و مزایایی که از کار seo بدست می آورند، نیاز دارند.
SEO مطمئناً قابلیت جستجو و رویت شدن سایت را بهبود خواهد بخشید، اما چرا SEO انقدر مهم است؟
در ادامه ۱۱ دلیل برای اهمیت سئو را بدون در نظر گرفتن اندازه صنعت یا کسب و کار بررسی می کنیم و شرح می دهیم که چرا کسب و کارها به SEO نیاز دارند تا بتوانند برند خود را به سطح بالاتری برسانند.

۱- جستجوی ارگانیک اغلب منبع اصلی ترافیک وب سایت است

کم‌ هزینه‌ ترین، بادوام‌ ترین و در دسترس‌ ترین راه برای ایجاد ترافیک سایت سئو است. جستجوی ارگانیک بخش عظیمی از عملکرد وب سایت های تجاری بوده و همچنین یک مولفه مهم برای هدایت کردن خریدار و در نهایت تبدیل کاربران به مشتری واقعی است. 

همانطور که بازاریابان می‌ دانند، گوگل مالک بخش بسیار بزرگ‌ تری از بازار جستجو نسبت به رقبای دیگر مانند Yahoo، بینگ، Baidu، Yandex، DuckDuckGo و … است.

این بدان معنا نیست که مابقی موتورهای جستجو به دیده شدن یک برند کمک نمی‌ کنند، آن‌ها هم این کار را انجام می دهند اما گوگل مالک ۷۵ درصد از کل بازار جستجو است. از این رو پیگیری دستورالعمل‌ های آن بسیارمهم است. اما ۲۵ درصد باقیمانده بازار، متعلق به دیگر موتورهای جستجو است که این نیز برای برندهای تجاری ارزشمند است.

گوگل، سایتی است که بیشترین بازدید کننده را در جهان دارد و همچنین محبوب ترین ارائه دهنده ایمیل در جهان (با بیش از ۱ میلیارد کاربر) است. اکثر افرادی که در جهان به اینترنت دسترسی دارند حداقل یک بار در روز برای دریافت اطلاعات از Google بازدید می کنند.

۲- SEO باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود

هدف SEO ایجاد یک پایگاه قوی برای وب سایت با یک تجربه کاربری کارا است تا بتواند اعتماد و اعتبار یک برند را پوشش دهد. مشتریان از کسب‌ و کارهایی خرید می‌ کنند که به آن‌ ها اعتماد دارند. ۹۲درصد بازیدکنندگان به صفحه اول نتیجه‌ های گوگل اکتفا می‌ کنند. با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل این اعتماد را به مخاطب خواهیم داد که ما برترین هستیم.

بسیاری از عناصر باعث ایجاد آتوریتی (authority) یا قدرت در موتورهای جستجو مانند گوگل می‌ شوند. این عوامل عبارتند از :

  • بک لینک های باکیفیت
  • رفتار مثبت کاربر
  • سیگنال های یادگیری ماشین
  • بهینه سازی عناصر و محتواهای داخلی سایت

بدست آوردن آتوریتی و ایجاد اعتبار و اعتماد یک روزه غیرممکن است. آتوریتی در طول زمان ساخته می شود. ایجاد یک برند با قدرت به صبر، تلاش، تعهد و همچنین ارائه یک محصول با ارزش و باکیفیت بستگی دارد تا به مشتریان امکان اعتماد به یک برند را بدهد.

۳- SEO خوب به معنای تجربه کاربری بهتر

همه می‌خواهند رتبه‌ بندی ارگانیک بهتر و حداکثر قابلیت دیده شدن را داشته باشند. اما افراد کمی درک کرده اند که تجربه کاربری مطلوب بخش بزرگی از رسیدن به این موارد است.

گوگل یاد گرفته‌ که چگونه یک تجربه کاربری مطلوب یا نامطلوب را تفسیر کند. از این رو تجربه کاربری مثبت به یک عنصر محوری برای موفقیت وب سایت تبدیل شده‌ است. مشتری ها می دانند چه می خواهند و اگر نتوانند آن را پیدا کنند، عملکرد سایت با مشکل مواجه خواهد شد.

هدف این است که کاربران به سرعت و به راحتی و با کمترین کلیک به اطلاعاتی که به دنبال آن هستند دست پیدا کنند. سئو باکیفیت تجربه کاربری مثبت را به همراه خواهد داشت که می توان از آن به نفع یک برند استفاده کرد.

۴- SEO محلی به معنای افزایش ترافیک، نرخ تعامل (Engagement) و نرخ تبدیل (Conversions) است

با افزایش و رشد ترافیک تلفن همراه، جستجوی محلی تبدیل به یک بخش اساسی از موفقیت شرکت های کوچک و متوسط شده است.

اهمیت سئو محلی بهینه سازی ویژگی های دیجیتال شما برای یک محدوده خاص است، به طوری که مردم می توانند شما را به سرعت و به آسانی پیدا کنند و شما می توانید آنها را یک گام به یک معامله نزدیک تر کنید. بهینه سازی محلی بر شهرها، مناطق و حتی ایالت ها تمرکز می کند تا محیطی مناسب را برای پیام رسانی یک برند در سطح محلی ایجاد کند.
( مانند سئو سایت در قزوین )

سئوکاران این کار را با بهینه سازی وب سایت برند و محتوای آن و با بکار بردن نقل قول ها و بک لینک های محلی و همچنین نام بردن محل و بخشی کسب و کار در آنجا فعال است انجام می دهند.

۵- SEO بر چرخه خرید تأثیر دارد

مشتریان سرچ خود را انجام می دهند و این یکی از بزرگترین مزایای اینترنت از دیدگاه خریداران است. با استفاده از تکنیک های سئو می توان محصولات و خدمات را در مسیر یک معامله خوب قرار داد. سئو بدون شک باعث می شود چرخه خرید به طور مثبت و به درستی انجام شود.

برندها باید در مکان هایی که مردم به آنها نیاز دارند، قابل مشاهده باشد. SEO محلی این قابلیت دیده شدن را بهبود می بخشد و مشتریان بالقوه را قادر می سازد تا کسب و کارهایی که می توانند به نیازهای آنها پاسخ دهند را پیدا کنند.

۶- روش های SEO همیشه به روز می شوند

پس از اجرای تاکتیک های SEO در وب سایت، سایت باید در طول زمان به طور مداوم دوباره ارزیابی شود زیرا جهان جستجو دائماً در حال رشد است و تکنیک های سئو مدام در حال بروز رسانی هستند، از این رو نظارت مستمر برای تغییرات و پیشی گزفتن از رقابا ضروری است.

فعال بودن و نظارت بر تغییرات عمده الگوریتم های گوگل همیشه به سود برندها است. Google سالانه هزاران الگوریتم را تغییر می دهد. افت بیش از حد سئو، و بازگشت دوباره بسیار دشوار خواهد بود.

اگرچه آینده تغییرات الگوریتم موتور جستجو نامعلوم است، اما چیزی که واضح است ضرورت و اهمیت سئو است. شاید وضعیت وب‌سایت شما در موتورهای جستجو هم اکنون رضایت بخش باشد، با این حال اگر با اصول صحیح سئو پیشروی نکنید در آینده جایگاه خود را در بین کاربران از دست خواهید داد. برای آنکه بتوان از موتورهای جستجو نتیجه گرفت باید به تغییرات ایجاد شده در موتور جستجوی گوگل مسلط بود.

۷- SEO ارزان است

بزرگترین دلیل اهمیت سئو برای رشد کسب و کارهای آنلاین است. انجام SEO یکی از ارزان‌ ترین گزینه‌ ها برای به دست آوردن رتبه‌ی برتر جستجو های گوگل است و به لحاظ سود بازدهی قابل توجه ای دارد. این یک هزینه بازاریابی نیست این سرمایه گذاری واقعی کسب و کار است. پیاده سازی خوب SEO برای سال ها ادامه دارد.

۸- اهمیت سئو در قابل اندازه گیری بودن آن است

شما می توانید با استفاده از سئو تقریباً هر چیزی را با ردیابی و تجزیه و تحلیل مناسب اندازه گیری کنید. شرکت ها می خواهند بدانند که براساس کلمات در گوگل کجا بودند و اکنون کجا هستند.

گوگل برای بررسی نتایج سئو ابزارهایی را به‌ صورت رایگان در اختیار مدیران کسب‌ و کار های آنلاین قرار داده است. ما می‌ توانیم با استفاده از این ابزارها به تحلیل و بررسی نتایج سئو سایت خود بپردازیم.

تحلیل مواردی چون نرخ بازدید سایت،شناسایی پربازدیدترین محتوای سایت، پرمخاطب‌ ترین کلمات و جملات وب‌ سایت و آمارهای بسیار دیگر که می توان با بررسی کردن آن‌ ها به رشد کسب‌ و کار خود کمک بسیاری کنیم.

۹- SEO فرصت های جدیدی را فراهم می کند

یکی دیگر از دلایل اهمیت سئو با کیفیت این است که همیشه راهی برای کشف و استفاده از فرصت های جدید را برای کسب و کارها پیدا می کند. در واقع برندها بهتر شناخته می شوند و فرصت های بیشتری برای کمک به رشد آنها بوجود می آید.

۱۰- اگر در صفحه اول نباشید، کلیک نخواهید شد

مطالعات اخیر نشان داده که سه رتبه اول رتبه بندی جستجو، تقریبا ۴۰ درصد از کلیدها را در بر می گیرد، در حالی که حداکثر ۳۰ درصد از نتایجی که در صفحه ۱ و ۲ قرار دارند به طور کلی بر روی صفحه کلیک نمی شود.

۱۱- پیشی گرفتن از رقبا

کسب‌ و کارهای آنلاین دارای بیشترین رقیب هستند. در بازار رقابتی امروز پیشی گرفتن از رقبا می‌ تواند منجر به درآمد و سود بیشتر شود. با سئو سایت می‌ توانیم رقبای خود را محدود کرده و آنها را مدنظر داشته باشیم.

به هر میزانی که به سئو سایت توجه کنیم به آن میزان در حوزه‌ی کسب‌ و کار خود بی‌ رقیب خواهیم بود. زیرا برای سئو سایت باید رقبا را تحلیل کنیم. در نتیجه باید کلمات کلیدی آنها را در صفحه اول گوگل تحلیل کرده و بر اساس آنها محتواهای خود را بسازیم.

  • دینا وب طراحی سایت در قزوین
  • ۰
  • ۰

مراحل طراحی سایت وردپرس در دینا وب

طراحی سایت وردپرس در قزوین توسط شرکت دینا وب دارای ۴ مرحله است :

۱. مشاوره

ما ابتدا نیازها، قابلیت ها، اهداف و انتظارات شما از پروژه را بررسی و در مورد آنها بحث خواهیم کرد. ما یک پروپوزال یا قراردادی را بر اساس مشورت شما آماده می کنیم و اگر پذیرفته شود کار را شروع می کنیم.

۲. وایرفریم یا طرح اولیه

در این مرحله ما با همکاری شما روی یک قالب برای تعیین پوسته صفحه کار می کنیم. پس از تثبیت، طراحی ایجاد خواهد شد و ما همراه با شما کار می کنیم تا طراحی انتخاب شده را اصلاح کنیم تا ۱۰۰٪ مطابق با سلیقه شما باشد.

۳. توسعه

ما وب سایت شما را بر روی یک سرور تولید می کنیم که می توانید به آن دسترسی داشته تا بتوانید وبسایت خود را ببینید. هر دو برنامه نویسی front-end و back-end و همچنین تست مرورگر و قابلیت استفاده نهایی در طول این فرآیند انجام خواهد شد.

۴. راه اندازی و پشتیبانی

پس از بررسی و پذیرش وب سایت توسط شما، ما سایت را راه اندازی می کنیم. مشتریان حداقل تا ۳۰ روز پس از راه اندازی بدون پرداخت هزینه می توانند از خدمات پشتیبانی بهره ببرند. همچنین حتی پس از آن زمان برای ویرایش ها و سوال های کوچک نیز در دسترس شما خواهیم بود.

  • دینا وب طراحی سایت در قزوین
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت با قالب اختصاصی یا قالب آماده

یکی از سوالات افرادی که بدنبال طراحی سایت برای شرکت خود هستند این است که از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنند یا از طراحی سایت با قالب های آماده؟

هر وب سایتی باید برای استفاده و به روز رسانی آسان بوده و مطابق با قوانین SEO (بهینه سازی موتور جستجو) ساخته شود، همچنین باید قادر به رشد کسب و کار و استراتژی آنلاین شما باشد. پلتفرم های متعددی وجود دارد که ممکن است این قابلیت را در بر داشته باشند، اما کدام یک از آنها باید انتخاب شود؟ خوب این بستگی به نیازهای آنلاین شما دارد.

CMS سیستمی برای مدیریت سایت و محتوای آن می ‌باشد. به عبارت ساده‌ تر، هر سایت برای اینکه بتواند به محتوای خود مدیریت کند و صفحات و مطالب آن را ایجاد، ویرایش و یا حذف نماید، به پنلی نیاز دارد که این پنل به عنوان CMS شناخته می شود. به طور گسترده، CMS ها را می توان به دو گروه طبقه بندی کرد: سیستم های Open Source (منبع باز) و یا اختصاصی.

سیستم های Open Source

  • توسط گروهی از افراد علاقه مند در سراسر جهان ساخته و نگهداری می شوند. معمولاً آنها یک بدنه کنترل دارند و به هیچ کس تعلق ندارند.
  • کد منبع را در دسترس همه قرار دارد. هر کس با مهارت و زمان می تواند کد را گسترش و تغییر دهد و در صورت نیاز قابلیت های جدیدی را در آن ایجاد کند.
  • می تواند در هر جایی میزبانی شود. شما می توانید یک وب سایت Open Source را در هر ISP یا شرکت هاستینگ در سرورهای خود و یا سرورهای آنها میزبانی کنید.
  • معمولاً رایگان بوده و یا برای خرید آنها باید هزینه کمی پرداخت. سفارشی سازی شده نیستند.

سیستم های اختصاصی 

  • توسط یک شرکت واحد ساخته و نگهداری می شوند.
  • به طور معمول اجازه دسترسی به کد منبع را نمی دهد، هرچند بهترین آنها یک چارچوب باز (یا API) را فراهم می کنند که بدین معنی است که دیگران نیز می توانند آن را گسترش دهند.
  • معمولاً توسط شرکتی که آنها را ایجاد کرده است میزبانی می شود، گرچه بعضی ها می توانند در جای دیگری میزبانی شوند.
  • به طور معمول نیاز به پرداخت هزینه برای خرید لایسنس آنهاست.

طراحی سایت با قالب آماده یا سیستم Open Source

تعدادی از پلتفرم های محبوب منبع باز شامل وردپرس، جوملا، دروپال، مامبو و بسیاری دیگر نیز وجود دارند. هر توسعه دهنده وب به شما خواهد گفت که سیستم های Open Source کامل ترین، ساده ترین برای استفاده و مقرون به صرفه ترین هستند! تا این لحظه برای طراحی سایت با قالب آماده یا سیستم Open Source، وردپرس محبوب ترین بوده و به سرعت در حال تبدیل شدن به یک استاندارد پیش فرض است.

بنابراین، طراحی سایت با قالب آماده یا سیستم Open Source هنگامی برای شما مناسب است که :

  • شما به دنبال یک راه حل سریع و ارزان هستید و استفاده از یک طرح قالب اولیه برای شروع کار مهم نیست. توصیه می شود فقط برای کوچکترین کسب و کارها استفاده شود که برای شروع فقط نیاز به یک بروشور دارند.
  • شما وقت و تخصص دارید تا وب سایت خود را از یکی از سایت های قالب ایجاد کنید.
  • شما یک ایده منحصر به فرد دارید و نیاز به ایجاد قابلیت های سفارشی در وب سایت خود دارید.
  • حضور آنلاین شما کسب و کار شما است و شما تمام وقت خود را برای بهینه سازی و بهبود سایت خود سرمایه گذاری خواهید کرد.
  • وبلاگ شما تجارت شماست، در این صورت شما واقعا باید از وردپرس استفاده کنید.
  • شما در انتخاب فناوری از جمله افزونه ها و میزبانی راحت هستید. چیز عالی که در مورد منبع باز وجود دارد این است که صدها شرکت برای ساخت افزونه ها وجود دارد و بدی آن این است که در برخی مواقع شما نیاز به ارزیابی و انتخاب دارید.
  • شما (یا شریک تکنولوژی شما) برای به روز نگه داشتن نرم افزار جهت اشکالات، مسائل امنیتی و … برنامه ای دارید.

    مسائل کلیدی با سیستم Open Source

  • ساخت یک سایت با سیستم Open Source رایگان نیست، اما سایت های قالب های آماده بسیار ارزان هستند. گرچه برای یک طراحی خوب و منحصر به فرد، شما باید هزینه خوبی هم پرداخت کنید.
  • معمولاً پشتیبانی و ارتقاء نرم افزار را شامل نمی شود. در حالی که هزاران نفر از توسعه دهندگان در جامعه منبع باز وجود دارند که نرم افزارها را تقویت می کنند، اما هیچ کدام از آنها در وب سایت شما کار نمی کنند. به استثنای مواردی که توافقنامۀ پشتیبانی با توسعه دهنده شما وجود دارد، به طور معمول وبسایت شما در نسخه ی نصب شده با هر گونه اشکالات و مسائل امنیتی باقی خواهد ماند. اگر میخواهید به آخرین پیشرفت ها دسترسی داشته باشید، باید هزینه ای را به برنامه نویس خود برای نصب آنها بپردازید.
  • در حالی که شما به کد منبع دسترسی دارید، طراحی ممکن است برای شما نباشد. وب سایت های قالب آماده به طور خاص دارای این مشکل هستند و شما اغلب نمی توانید طراحی را به میزبان و پلت فرم دیگری منتقل کنید. اگر شما یک طراحی سفارشی را درخواست کرده باشید مطمئن باشید که شما مالک آن هستید، نه طراح یا برنامه نویس آن.
  • اکثر توسعه دهندگان وب که از راه حل های Open Source استفاده می کنند، در واقع توسعه دهندگان نرم افزار نیستند. در حالی که ممکن است در طراحی سفارشی و کار با ماژول های مختلف متخصص باشند اما قادر به ایجاد نرم افزار سفارشی و یا اصلاح اشکالات و دیگر کاستی ها نخواهند بود.
  • اگر نرم افزار را اشتباه انتخاب کنید، ۲-۳ سال بعد زمانی که جامعه پیشرفت می کند توسعه شما متوقف مانده است.
  • طراحی سایت اختصاصی با سیستم های اختصاصی

    یک دهه پیش هر توسعه دهنده نرم افزاری که طراحی وب انجام می داد، CMS (سیستم مدیریت محتوا) خود را ایجاد می کرد. اکثر این موارد در طی سال ها ناپدید شدند زیرا راه حل های منبع باز بهبود یافته اند.

    مسئله کلیدی با سیستم های اختصاصی این است که شما باید با شرکت پشتیبان خود راحت باشید. آنها باید اندازه و تخصص داشته باشند تا نه تنها وب سایت شما را در حال اجرا نگه دارند، بلکه قادر به سرمایه گذاری در توسعه مستمر محصول باشند. شما همچنین باید درک کنید که نمیتوانید وبسایت خود را به جایی دیگر منتقل کنید، بنابراین حداقل اطمینان حاصل کنید که بر روی طراحی و محتوا مالکیت داشته باشید.

    CMS اختصاصی برای شما مناسب خواهد بود اگر :

  • از نظر زمان و هزینه مشکلی برای طراحی سایت اختصاصی ندارید.
  • حضور آنلاین شما برای شما اهمیت دارد، اما لزوما کل کسب و کار شما نیست.
  • حضور آنلاین شما کسب و کار شما است، اما شما نیاز دارید تا فقط بر محتوا تمرکز کنید نه فن آوری و برآورده شدن نیازهای عملکردیتان توسط نرم افزار
  • شما به غیر از یک طراحی عالی نیاز به توسعه سفارشی ندارید.
  • قصد راه اندازی سیستم خاص با توجه به نیازهای اختصاصی دارید.
  • کسب و کارتان حجم بالایی از کاربران را در سایت وارد می کند.
  • شما نمی خواهید با به روز رسانی ها، مشکلات و مسائل مربوط به امنیت سروکار داشته باشید و تنها یک برنامه میزبانی کامل می خواهید.
  • شما نمی خواهید تصمیم بگیرید که کدام یک از ماژول ها می تواند بهتر باشد یا با مسائلی نظیر ارتقاء پلتفرم و پیدا کردن افزونه هایی که نیاز به ارتقا دارند سروکار داشته باشید.
  • مسائل کلیدی با سیستم های اختصاصی عبارتند از :

  • شرکت ها و راه حل های نرم افزاری می آیند و می روند. شما باید به شرکتی که راه حل را ارائه می دهد اعتماد داشته باشید.
  • شما باید اطمینان حاصل کنید که به محتوا و طراحی دسترسی کامل داشته باشید.
  • شما ممکن است گزینه های کمی برای پیشرفت های نرم افزاری یا کاربردهای خاص داشته باشید یا اینکه ممکن است بسیار گران قیمت باشند. به احتمال زیاد به ماژول های استاندارد و قابلیت های موجود محدود می شوید، بنابراین اطمینان حاصل کنید که راه حل ها جامع و در حال توسعه هستند.
  • بسیاری از سیستم عامل های اختصاصی به سادگی با تغییراتی مانند شبکه های اجتماعی و به روز رسانی های گوگل برای الگوریتم های جستجو وفق می یابند.

    طراحی سایت اختصاصی بهتر است یا قالب آماده ؟

    این انتخاب به بودجه شما و نیازهای خاص شما بستگی دارد. در سایت های اختصاصی حجم کدهای اضافی که در سیستم های متن باز وجود دارد وجود نخواهد داشت و این مسئله سرعت پاسخ وب سایت به درخواست مشتری را بسیار بیشتر خواهد کرد در نتیجه طراحی سایت اختصاصی سرعت به مراتب بیشتری خواهد داشت.

    همچنین در کدهای اختصاصی امنیت بیشتر از سایت های متن باز است اگرچه در سیستم وردپرس نیز توسعه امنیتی را مدنظر قرار داده است.

    مدت زمان طراحی سایت اختصاصی بسیار بیشتر از طراحی با استفاده از وردپرس و سایر CMS های آماده است.

    استفاده از سیستم Open Source یا قالب آماده برای طراحی سایت از نظر بودجه به صرفه تر است. سازمان هایی که از CMS منبع باز استفاده می کنند عبارتند از فورد، CNN، eBay، People Magazine و کاخ سفید.

    به طور معمول پشتیبانی در سیستم های متن باز ارزان تر، مطمئن تر و راحت تر از سیستم های اختصاصی است.

    اگر شما مبتدی هستید، می توانید با هر کدام از محبوب ترین روش های حال حاضر شروع کنید مثل وردپرس، جوملا یا دروپال. همچنین برای کسانی که بودجه کمی دارند یا نیاز به نرم افزار بسیار سفارشی دارند، ما وردپرس را توصیه می کنیم.

    کلید استفاده از یک سیستم اختصاصی، انتخاب شرکت درست با مجموعه کامل محصول و ظرفیت ادامه پشتیبانی و توسعه راه حل هاست.

    طراحی سایت اختصاصی در قزوین

    شرکت طراحی سایت در قزوین دیناوب با بررسی دقیق نیازهای کارفرما و تحلیل موارد مطرح شده، اقدام به طراحی سایت اختصاصی مورد نیاز کارفرما می ‌نماید.

    در طراحی سایت اختصاصی در قزوین :

  • طراحی گرافیکی خاص و خلاقانه خواهد بود.
  • امکانات نرم افزاری سایت دقیقاً منطبق با نیاز کارفرما خواهد بود.
  • سایت سریع و صفحات آن سبک و بهینه خواهد بود.
  • کدهای نرم‌ افزار در اختیار عموم قرار نمی گیرد درنتیجه از امنیت بالایی برخوردار خواهد بود.
  • کنترل پنل ساده تر بوده و با هدف مدیریت محتوای سایت در اختیار ادمین قرار می ‌گیرد.
  • امکان اعمال تغییرات و اضافه نمودن قابلیت‌ های خاص و جدید در طول زمان آسانتر می شود چرا که برنامه ‌نویس سیستم کاملاً بر روی تمام اجزای سایت احاطه دارد و می ‌تواند تغییرات عمده ایجاد نماید و بنا بر نظر کارفرما امکانات خاص به سایت اضافه نماید.
  • تمام مبانی بهینه سازی رتبه سایت برای موتورهای جستجو یا در واقع SEO در هنگام پیاده‌ سازی سایت اختصاصی لحاظ می شود و از منظر فنی عملکرد سایت را در زمینه ارتقاء رتبه سایت برای جستجوگرها تضمین می نماید.
  • لینک های مرتبط :
    قیمت طراحی سایت در قزوین | سئو سایت در قزوین | طراحی فروشگاه اینترنتی در قزوین

  • دینا وب طراحی سایت در قزوین
  • ۰
  • ۰

لینکدهی داخلی آسان با افزونه Yoast SEO

افزونه Yoast SEO Premium به بهبود ساختار لینک داخلی شما با ابزار پیشنهاد لینکدهی داخلی کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند تا پست های مربوط به لینک را پیدا کنید. زمانی که در حال نوشتن یک پست هستید، می توانید بلافاصله با کشیدن لینک به داخل ویرایشگر به یک پست مرتبط لینک دهید.

این افزونه همچنین شامل گزینه ای برای علامت گذاری مهمترین مقالات شما به عنوان محتواهای بنیادی است که این ابزار پیشنهادی، مقالات بنیادی را در بالای لیست نشان می دهد، بنابراین هرگز فراموش نخواهید کرد که به آنها لینک دهید.

در نسخه رایگان Yoast SEO، شما همچنین یک ابزار دستی به نام شمارنده لینک متن دارید. این ابزار لینک های داخلی در یک پست و لینک های داخلی که به یک پست اشاره دارد را می شمارد. این نشان می دهد که کدام پست می تواند از چند لینک دیگر استفاده کند یا کدام پست ها باید لینک های بیشتری دریافت کنند. این ها همه به ساختار سایت شما کمک می کنند.

  • دینا وب طراحی سایت در قزوین
  • ۰
  • ۰

Google Ads یا تبلیغات گوگل چیست؟

تبلیغات گوگل که به عنوان Google AdWords شناخته می شود، عبارت است از خدمات تبلیغاتی گوگل که به شما امکان می دهد تا بوسیله پرداخت پول وب سایت خود را در نتایج جستجو در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) قرار دهید.

نیازی نیست منتظر بمانید تا سایت شما بتواند به صورت طبیعی رتبه بندی خود را افزایش دهد. با استفاده از این قابلیت و پرداخت هزینه می توانید نتایج فوری را ببینید. آنطور که به نظر می رسد این برای استفاده سخت و گران قیمت نیست.

اصول اساسی Google Adwords

به طور خلاصه، شما برخی از کلمات کلیدی را انتخاب می کنید که یک جستجوگر ممکن است در گوگل استفاده کند. سپس بر اساس آن کلمات کلیدی یک آگهی ایجاد می کنید که در SERP ظاهر می شود.

مطمئنا شما تنها شرکتی نیستید که می خواهید تبلیغاتی را به افرادی که از این عبارات خاص استفاده می کنند، ارائه دهید. شرکت های رقیب نیز می توانند برای همان عبارت جستجو پیشنهاد دهند.

اگر میخواهید آگهی شما به طور کلی نمایش داده شود، شما باید در برابر سایر بازاریابان بابت اینکه به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ شما می شود تا چه حد مایل به پرداخت تبلیغات گوگل هستید، مزایده کرده و پیشنهاد دهید. هرچه برای هر کلیک بیشتر پرداخت کنید، بیشتر احتمال دارد آگهی شما در نتایج جستجو ظاهر شود. به همین دلیل است که جستجوی پرداخت شده اغلب به عنوان PPC نامیده می شود که نشان دهنده Pay-Per-Click و یا پرداخت به ازای هر کلیک است.

معمولا تبلیغات در بالا و پایین نتایج جستجوی طبیعی ظاهر خواهد شد. شما می توانید بر اساس مزایده، جایگاه تبلیغ خود را نیز مشخص کنید.

همچنین کلمات یا عبارات کلیدی که بر روی آنها سرمایه گذاری می ‌کنید تا بر اساس این کلمات در نتایج موتورهای جستجو نشان داده شوید نقش مهمی در موفقیت ادوردز شما دارند. به عنوان مثال اگر شما طراح سایت هستید، ممکن است بخواهید بر روی عباراتی همچون طراحی سایت حرفه ای یا طراحی سایت در قزوین و … سرمایه گذاری کنید.

Ad Rank یا رتبه تبلیغ چیست؟

رتبه تبلیغ یک معیار است که گوگل برای تعیین جایگاه تبلیغات جستجوی پرداخت شده که در SERP نمایش داده می شوند، استفاده می کند. نمایش یا عدم نمایش تبلیغ شما و همچنین جایگاه نمایش آن به Ad Rank تبلیغات شما بستگی دارد.

گوگل زمانی که در مورد جایگاه تبلیغ و مزایده تصمیم گیری می ‌کند، فاکتورهایی در مورد مزایده (یا هزینه ‌ای که برای هر کلمه در نظر گرفته ‌اید) و تعداد افرادی که از طریق هر تبلیغ بر روی آن کلیک کرده اند را در نظر می ‌گیرد. گوگل ادوردز به تبلیغات موثر اولویت بیشتری می دهد. به طور کلی گوگل، آگهی با بالاترین رتبه تبلیغی در جایگاه بالا نشان می دهد و آگهی با دومین رتبه تبلیغی در جایگاه دوم نشان می دهد.

همچنین امتیاز کیفیت (Quality Score) در مزایده گوگل ادوردز اهمیت زیادی دارد. امتیاز کیفیت رتبه بندی گوگل در مورد کیفیت و مرتبط بودن کلیدواژه ها و تبلیغات PPC گوگل است. آگهی‌ هایی که امتیاز کیفیت پایینی دارند، حتی با پیشنهاد قیمت بالاتر برای هر کلیک احتمال نمایش کمتری خواهند داشت. افرادی که امتیاز کیفیت بالایی دارند می‌ توانند با پیشنهاد هزینه کمتر برای هر کلیک رتبه بالاتری کسب کنند.

لینک های مرتبط :

طراحی سایت فروشگاهی در قزوین | خرید هاست و دامنه | تبلیغات کلیکی گوگل

مناقصه

به ازای هر باری که بر روی آگهی شما کلیک می شود باید به Google Ads هزینه پرداخت کنید. قیمت مورد نظر شما برای هر کلیکی که می شود، هزینه هر کلیک یا (CPC) نامیده می شود. هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی (CPC) در کسب و کارهای مختلف، متفاوت است. در واقع این پیشنهادهای رقبای شماست که هزینه کلیک برای یک کلمه کلیدی را مشخص می کند.

شما می توانید مقدار حداکثر پیشنهاد را انتخاب کنید.اگر گزینه خودکار را انتخاب کنید، گوگل مبلغ پیشنهادی برای شما را در بودجه خود انتخاب می کند و از لحاظ تئوری، بیشترین کلیک های ممکن را در این بودجه به شما می دهد.

یک گزینه دیگر که کمتر رایج است CPM یا هزینه برای هر بار نمایش نام دارد. به این صورت که هر ۱۰۰۰ باری که تبلیغ شما را در SERP نشان داده می شود، هزینه ای را به موتور جستجو پرداخت می کنید. کاربر لازم نیست که در اینجا کلیک کند. شما می توانید بین هر دو روش یکی را انتخاب کنید.

جایگزین هایی برای تبلیغات گوگل

شبکه بینگ: قبلا به عنوان شبکه یاهو بینگ شناخته می شد، شبکه بینگ شبکه تبلیغاتی متعلق به شرکت بینگ، رقیب بزرگ موتور جستجوی گوگل است. تعدادی از شرکای شبکه عبارتند از : AOL، وال استریت ژورنال و Gumtree.

بر اساس آمار Bing Ads، شبکه بینگ در حال حاضر دارای ۳۳.۹٪ سهم بازار در ایالات متحده و ۲۴.۷٪ در انگلستان است، به این معنی که دارای بخش ناچیزی از جستجوگران نیست که ممکن است از طریق تبلیغات گوگل قابل دسترسی نباشند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO): این اصطلاح به تمام روش ها، تاکتیک ها و فرآیندهایی اشاره دارد که می توانید از طریق آن احتمال ورود به وب سایت خود را افزایش دهید و در نتایج موتور جستجو به صورت ارگانیک (بدون پرداخت هزینه) نتایج خوبی داشته باشید. با این حال، بسیاری از بازاریابان توصیه می کنند که هم سئوی سایت و هم Google Ads برای بازاریابی جستجو حیاتی هستند و به طور مؤثر مکمل یکدیگرند.

  • دینا وب طراحی سایت در قزوین
  • ۰
  • ۰

تعاریف توسعه دهنده وب و طراح وب

تصور کنید یک طراح وب و یک توسعه دهنده وب با یکدیگر برای ساخت یک ماشین کار می کنند. یک طراح وب مسئول استفاده از اجزای مختلف مانند موتور، انتقال دهنده، چرخ ها و غیره می باشد تا یک ماشین کاملاً کاربردی که از نظر فنی بدون خطا باشد ساخته شود. طراح وب مسئول طراح زیبایی شناختی خودرو (راحتی صندلی ها، طرح داشبورد و غیره) و همچنین راحتی در رانندگی و سواری در ماشین است. توسعه دهندگان و طراحان وب در همکاری با یکدیگر برای ایجاد یک محصول شگفت انگیز روابط مستقیمی دارند.

طراحان وب و توسعه دهندگان وب از چه ابزارهایی استفاده می کنند؟

توسعه دهندگان وب برای ایجاد وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب با زبان های برنامه نویسی مانند HTML، CSS و Javascript کار می کنند. آنها همچنین برای راه اندازی سرویس های ایمیل، تأیید هویت کاربر، پایگاه های داده و سایر جنبه های فنی وب سایت ها از زبان های دیگر استفاده خواهند کرد. برای انجام این کار، توسعه دهندگان از نرم افزاری مانند ویرایش متن، رابط خط فرمان و کنترل نسخه برای ساخت اطلاعات فنی (کد) استفاده می کنند که داده ها را ارائه می دهند.

طراحان وب در ابتدا مسئول دانستن چگونگی کارکرد کد نیستند، اما اطمینان حاصل می کنند که وبسایت برای بازدیدکنندگان، زیبا و کاربر پسند باشند. آنها از نرم افزارهای طراحی گرافیک از جمله محصولات Adobe Photoshop، Illustrator، Inkscape (جایگزین عالی برای فتوشاپ) و GIMP استفاده می کنند. در نهایت، آنها طرح وب سایت را از طریق ساخت نمونه های اولیه و فریم ها طراحی می کنند. طراحان جریان اطلاعات را کنترل می کنند و حتی می توانند مسئول تجزیه و تحلیل وب سایت باشند.

نمونه کارهای طراحان و توسعه دهندگان وب چه تفاوتی دارد؟

نمونه کارها بسیار مهم هستند. عملکرد گذشته نشان دهنده بسیار خوبی برای عملکرد در آینده است. یک توسعه دهنده و طراح خوب مجموعه مهارت های خود را برای کارفرمایان و مشتریان آینده نشان می دهد، اما ممکن است برای انجام این کار از خدمات مختلفی استفاده کند.

توسعه دهندگان عمدتا بر GitHub.com تکیه می کنند تا مخازن عالی خود از برنامه نویسی را نمایش دهند. این نشان می دهد که توسعه دهندگان می توانند کدهای خود را اصلاح و انتزاعی کنند که برای دیگر طراحان زیبا و قابل خواندن باشند. سرویس های میزبانی وب مبتنی بر ابر مانند AWS (آمازون) و Heroku.com نیز می توانند در زمان استفاده از وب سایت های ایستا و برنامه های کاربردی وب که توسعه دهندگان ایجاد کرده اند، استفاده شوند.

طراحان نیز گزینه هایی را برای نشان دادن ابتکار خود از طریق وب سایت هایی مانند Behance.com و Dribble.com دارند. این وب سایت ها قابلیت ارائه تجربیات طراحان در طرح های رنگی، توانایی طراحی گرافیک و خلاقیت را ارائه می دهند.

مهمتر از استفاده از این منابع، ایجاد یک سایت برای نمایش نمونه کارهای شخصی است که طراحان می توانند کار خود را به نمایش بگذارند. با ایجاد یک وبسایت شخصی، طراحان می توانند کنترل کنند که چگونه اطلاعاتشان ارائه و دریافت می شود.

لینک های مرتبط :

طراحی سایت در قزوین | برنامه نویسی تحت وب در قزوین

توسعه دهنده وب در مقابل طراح وب: کدام شغل برای شماست؟

یک توسعه دهنده وب می تواند یک طراح وب باشد، همانطور که یک طراح می تواند انتخاب کند که یک توسعه دهنده باشد. در دنیای واقعی، شما می توانید هر دو حرفه را انتخاب کنید و برای آنها نیاز به داشتن دانش کافی و قابلیت های عملکردی دیگر قلمرو دارید. توسعه دهندگان موفق خواهند دانست که چگونه از طرح های رنگی و تایپوگرافی در ایجاد فریم ها و پوسته ها استفاده کنند و از آن قالب تولید کنند که برای ساخت عناصر با کد استفاده می شود. طراحان موفق نیز روش های اساسی HTML، CSS و Javascript را درک خواهند کرد تا محدودیت های فنی طرح های خلاقانه و ویژگی های تجربه کاربر را درک کنند.

۶ نکته برای اینکه چگونه به یک توسعه دهنده وب تبدیل شوید؟

  1. مبانی HTML، CSS و جاوا اسکریپت را بیاموزید.

اینها پیچ و مهره تمام توسعه وب سایت است که اگر تصمیم به ساخت وب سایت داشته باشید هر روز با آنها کار خواهید کرد.

  • HTML ساختار را دیکته می کند.
  • CSS آن را زیبا می کند.
  • جاوا اسکریپت آن را عملیاتی می کند.

HTML مخفف عبارت Hypertext Markup Language است. این یکی از اجزای اصلی هر وبسایت و یکی از زبان های به اصطلاح فراخوانی است. به طور خلاصه این عمدتا از طریق مجموعه ای از تگ ها، اسکلت اساسی یک وب سایت را فراهم می کند. یک تگ، کد HTML است که ظاهر محتوای سند HTML را کنترل می کند.

CSS مخفف Cascading Style Sheets است. این استایل را در پشت ساختار HTML قرار می دهد. در واقع، بدون CSS، HTML و به تبع آن کل صفحه وب خسته کننده است. چگونه آنها ترکیب می شوند؟ در داخل کد HTML خود، شما به یک شیوه نامه CSS ارجاع می دهید.

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که به شما امکان می دهد عناصر را در صفحات وب اجرا کنید. این ویژگی هایی مانند نقشه های تعاملی، گرافیک ۲D / 3D و موارد دیگر را قدرتمند می کند.

  1. آموزش از طریق وردپرس

برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب، شما باید با WordPress آشنا شوید. ۲۵ درصد از همه ی وب سایت ها از این نرم افزار رایگان و منبع باز هستند که شما می توانید به طور عمده برای هر میزبان وب آن را نصب کنید. هنگامی که یک سایت وردپرس را راه اندازی می کنید، مشتریان شما به راحتی می توانند محتویات خود را به آن اضافه کنند (حتی اگر هیچ تجربه ای در زمینه توسعه وب نداشته باشند).

  1. مبانی UI و UX را بیاموزید.

UI (رابط کاربر) و UX (تجربه کاربر) اساسا طراحی تجربه کاربر هستند. اکثر توسعه دهندگان، متخصصین طراحی نیستند؛ این دو حوزه مختلف هستند.

توجه داشته باشید که با یادگیری اصول و مبانی طراحی تجربه کاربر، شما بهتر می توانید درک کنید که یک وب سایت قرار است چگونه کار کند. این امر کاربران بیشتری را در سایت نگهداری می کند، به آنها کمک می کند تا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند و در نهایت پول بیشتری را در این سایت صرف کنند.

  1. یادگیری SQL و PHP (پیشرفته تر)

ما این دو را به هم متصل می کنیم زیرا آنها مانند دو طرف یک سکه هستند. SQL یک فناوری پایگاه داده است که اطلاعات را ذخیره می کند. PHP یک زبان برنامه نویسی است که مطالب را از یک پایگاه داده جای می دهد.

به عنوان مثال در مورد وردپرس فکر کنید.

از جدول MySQL برای ذخیره و مدیریت اطلاعات (پست های وبلاگ، محتوای صفحه، نظرات، اطلاعات کاربر، و غیره) در یک جدول پایگاه داده استفاده می کند. PHP چیزی است که یک وب سایت وردپرس پویا را ایجاد می کند، با تمام این عناصر مختلف ارتباط برقرار می کند و به طور مناسب به روزرسانی پایگاه داده را انجام می دهد.

  1. مبانی SEO را بیاموزید.

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. این به روند بهبود رتبه بندی وب سایت در یک موتور جستجو مانند گوگل اشاره دارد. این یکی از مهمترین مهارت های کسب و کار آنلاین است.

شما ممکن است فکر کنید: “اگر من یک توسعه دهنده هستم، چرا باید نگران باشم که سایت در موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد؟ آیا این کار وبلاگ نویسان و تولید کنندگان محتوا نیست؟ ”

بله، بخش بزرگی از سئوی سایت با محتوا انجام می شود. اما ساختار واقعی و کد وب سایت نیز نقش مهمی را ایفا می کنند.

برای مثال، برچسب های عنوان (HTML) برای سئو بسیار مهم هستند. آنها آنچه را که در وب سایت واقعا مهم است به موتورهای جستجو می گویند. حالا آیا نیاز است که شما متخصص سئو باشید؟ قطعا نه. اما شما باید اساسا SEO را یاد بگیرند و در حالی که هر وب سایت را ایجاد می کنید، SEO را در ذهن نگه دارید. با انجام این کار، وب سایت فرصت بیشتری را برای موفقیت به شما می دهد.

چند نکته SEO برای توسعه دهندگان وب وجود دارد:

– برچسب های متا تگ خود را بهینه سازی کنید. در صفحه جستجو، متا تگ به مرورگرها نشان می دهد که سایت شما در مورد چه چیزی است.

– اطمینان حاصل کنید که برچسب های عنوان شما در یک سفارش خاص است. H1 باید عنوان اصلی باشد و سپس شما باید از طریق سرفصل سطوح پایین تر (از جمله H2، H3، H4 و غیره) فرود بیایید. این باعث می شود که موتورهای جستجو در نقشه سایت حرکت کنند.

– اطمینان حاصل کنید که تگ عنوان شما به درستی صفحه وب را توصیف می کند. عنوان باید روی آنچه که در مورد صفحه است، تاکید داشته باشد.

  1. اطمینان حاصل کنید که سایت شما Responsive باشد.

وقتی وب سایت خود را ایجاد می کنید (اگر میخواهید مشتری های بیشتری را دریافت کنید) باید مطمئن شوید که سایت شما Responsive یا واکنش گرا باشد.

سایت ریسپانسیو به این معنی است که عناصر وب سایت با توجه به اندازه صفحه نمایش تنظیم می شوند. درواقع یعنی وبسایت شما خوب نگاه می کند که بازدیدکننده بر روی یک لپتاپ است یا دستگاه همراه و سپس خود را با آن وفق می دهد.

  • دینا وب طراحی سایت در قزوین