دینا وب

طراحی وب سایت در قزوین

دینا وب

طراحی وب سایت در قزوین

دینا وب یک شرکت نرم افزاری است که مبنا و اصول کاری خود را حرکت موازی با تکنولوژی‌های روز دنیا در زمینه طراحی و ساخت نرم افزار می داند.شرکت مهندسی دینا وب هم اکنون در حال همکاری با شرکت‌ها و استارتاپ‌های معتبر اروپایی می‌باشد و تلاش می‌نماید تا تجربیات خود در زمینه‌های طراحی و تولید نرم افزار را در اجرای پروژه های‌داخلی به کار گیرد.
https://dinaweb.ir

بایگانی
  • ۰
  • ۰

لینکدهی داخلی آسان با افزونه Yoast SEO

افزونه Yoast SEO Premium به بهبود ساختار لینک داخلی شما با ابزار پیشنهاد لینکدهی داخلی کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند تا پست های مربوط به لینک را پیدا کنید. زمانی که در حال نوشتن یک پست هستید، می توانید بلافاصله با کشیدن لینک به داخل ویرایشگر به یک پست مرتبط لینک دهید.

این افزونه همچنین شامل گزینه ای برای علامت گذاری مهمترین مقالات شما به عنوان محتواهای بنیادی است که این ابزار پیشنهادی، مقالات بنیادی را در بالای لیست نشان می دهد، بنابراین هرگز فراموش نخواهید کرد که به آنها لینک دهید.

در نسخه رایگان Yoast SEO، شما همچنین یک ابزار دستی به نام شمارنده لینک متن دارید. این ابزار لینک های داخلی در یک پست و لینک های داخلی که به یک پست اشاره دارد را می شمارد. این نشان می دهد که کدام پست می تواند از چند لینک دیگر استفاده کند یا کدام پست ها باید لینک های بیشتری دریافت کنند. این ها همه به ساختار سایت شما کمک می کنند.

  • ۹۸/۱۰/۰۹
  • دینا وب طراحی سایت در قزوین

طراحی سایت در قزوین

لینک سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی