تبلیغات PPC
گرچه ممکن است هدف استراتژی بازاریابی دیجیتال شما ایجاد هرچه بیشتر ترافیک ارگانیک باشد، اما تجارت شما نباید ارزش تبلیغات کلیکی (PPC) را نادیده بگیرد. تبلیغات PPC نوعی تبلیغات است که شامل پرداخت انتشار تبلیغات به ازای هر باری که منجر به کلیک بر روی تبلیغ شما می شود. Google Ads یکی از محبوب ترین و موثرترین انواع تبلیغات PPC است. Google Ads به کسب و کار شما کمک می کند تا در صفحه اول نتایج موتور جستجو ظاهر شود.
ممکن است سؤال کنید که چرا من وقتی در حال کار برای بهبود سئوی سایت خود هستم ، باید هزینه تبلیغات را بپردازم؟ اگرچه بهینه سازی موتور جستجو مهم است ، اما کار طولانی مدت است و طول می کشد تا جادوی خود را شروع کند. در چنین حالتی تبلیغات PPC مفید است. تبلیغات PPC می تواند به شما کمک کند با قرار دادن سایت خود در بالای صفحه نتایج موتور جستجو برای اصطلاحات مربوطه ، نتایج را سریعتر ببینید. با ظاهر شدن در صفحه اول SERP ، مشاغل شما دید جدیدی به دست می آورند و جستجوگرها به احتمال زیاد سایت شما را پیدا و کلیک می کنند.
تبلیغات PPC نه تنها ترافیک بیشتری را به سایت شما ایجاد می کند، بلکه می تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که صلاحیت های لازم را بدست آوردید. کسانی که روی تبلیغات PPC شما کلیک می کنند، مشتریانی هستند که در جستجوی موضوعاتی هستند که بیشتر مربوط به محصولات یا خدمات شما است. این بدان معنی است که آنها به احتمال زیاد به برند شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید علاقه مند هستند.
لینک های مرتبط :
ایمیل مارکتینگ
شرکت ها می توانند از ایمیل های مارک دار برای ارتباط با مخاطبان هدف خود استفاده کنند. ایمیل مارکتینگ اغلب به عنوان راهی برای افزایش آگاهی از برند ، ایجاد رهبری صنعت ، ترویج رویدادها و به دست آوردن کلمه در مورد تبلیغات ویژه استفاده می شود.
محتوای ایمیل مارکتینگ شما در نهایت به اهداف کمپین شما بستگی دارد. در اینجا فقط چند نمونه از انواع محتوای بازاریابی ایمیل را آورده ایم که ممکن است برای پشتیبانی از کمپین های دیجیتال مارکتینگ خود ایجاد کنید:
- هنگامی که کاربران جدید در لیست ایمیل مارکتینگ شما مشترک می شوند ، به آنها ایمیل خوش آمدید ارسال کنید و به آنها بگویید که چه چیزی را می توانند از ایمیل های برند شما ببینند.
- محتوای تبلیغاتی در مورد فروش های بعدی و تخفیف های مستقیم را به صندوق ورودی مصرف کننده تحویل دهید.
- یک خبرنامه تهیه کنید که به صورت دوره ای برای مشترکین ارسال شود تا آخرین مطالب و به روزرسانی های شرکت را از کسب و کار خود ارائه دهید.
- پس از بارگیری مطالب از سایت شما، یک ایمیل هدایت شود تا از آنها بخاطر علاقه شان تشکر کرده و حتی به ارائه مطالب مرتبط با محتوای دیگر بپردازید.
- محصولات یا محتواهای دیگری را پیشنهاد کنید که شما و مشتریان شما بر اساس رفتار و خرید آنها علاقه مند باشند.
از ایمیل های بازاریابی نیز می توانید بعنوان بخشی از کمپین های نگهداری مشتری استفاده کنید. در حقیقت ، طبق گفته eMarketer ، ۸۰٪ از متخصصان خرده فروشی گزارش می دهند که بازاریابی از طریق ایمیل یکی از بهترین تاکتیک ها برای حفظ مشتری است.
چرا یک رویکرد یکپارچه برای بازاریابی مهم است
درک چگونگی عملکرد دیجیتال مارکتینگ فراتر از این است که فقط با هر یک از روش های بازاریابی دیجیتال آشنا شوید. اکنون که می دانید هر عنصر چیست و نقش هایی را که هر تاکتیک در مبارزات انتخاباتی شما ایفا می کند ، درک می کنید ، وقت آن است که بحث کنیم که چگونه این تاکتیک های بازاریابی دیجیتال می توانند با هم همکاری کنند تا اهداف کلی کمپین شما را پشتیبانی کنند.
بازاریابی چند کاناله یکپارچه رویکردی برای بازاریابی است که تمام تاکتیک های موجود در جعبه ابزار بازاریابی دیجیتالی شما را ترکیب می کند تا یک تجربه یکپارچه برای مخاطبان هدف شما ایجاد کند. با هماهنگی پیام های بازاریابی خود در سراسر سیستم عامل های دیجیتال و استفاده از روش های مختلف برای پشتیبانی از هر کمپین متمرکز، می توانید یک پیام تجاری یکپارچه تر ایجاد کنید و موفقیت هر کمپین را بهبود ببخشید. بدین ترتیب بر نحوه کار بازاریابی دیجیتال مسلط خواهید شد.
برای شروع یک استراتژی بازاریابی دیجیتال یکپارچه، می خواهید در نظر بگیرید که چگونه هر یک از کانال های دیجیتال شما می توانند با هم همکاری کنند تا به یک هدف مشترک برسند. به عنوان مثال، اگر هدف بازاریابی شما افزایش ترافیک به وب سایت شما باشد ، ممکن است فقط چند روش در نظر بگیرید که تاکتیک های مختلف بازاریابی دیجیتال بتوانند از بازاریابی وب سایت شما پشتیبانی کنند:
- بازاریابی محتوایی که در سایت خود ایجاد می کنید مانند صفحات سایت و پست های وبلاگ شما به بهبود بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند ، بنابراین به شما کمک می کند تا ترافیک ارگانیک بیشتری به وب سایت خود برگردانید.
- هنگامی که پیوندهایی با بخش هایی از مطالب را در کانال های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید ، می توانید برای بازگرداندن ترافیک بیشتر به سایت خود تلاش کنید.
- با توسعه محتوای ایمیل مارکتینگ، می توانید روش های جدیدی برای هدایت مجدد خوانندگان به مناطق مربوط به سایت خود بیابید.
این فقط یک نمونه از نحوه کار هر یک از تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ با هم است تا به شما در رسیدن به یکی از اهداف بازاریابی دیجیتال کمک کند. هنگامی که برای ساختن یک استراتژی بازاریابی یکپارچه تلاش می کنید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که پیام شما در بین سیستم عامل ها سازگار است.
- ۹۸/۱۰/۰۹